SSSSSSSSSS

Jag hatar folk som skriver hehe det låter så falskt, HEHEHE fult som fan äre också.
Jag ligger i sängen nu, har precis vaknat. Läste nyss S blogg, http://marychain.blogg.se och blev lite ledsen, de senaste inläggen verkar ha bestått av sorgliga grejer, och en grej stod om mig. Jag har faktist skitdåligt samvete och ja visste inte att du hade haft en störd ballaballa kiss dag. Men jag tycker inte att du ska bli påkörd av ett tåg, hellre typ ta tabletter eller något så att man dör snyggt o inte blir mos. Tänk på civilisationen som ser dig de kommer ju må psykiskt dåligt om de ser en mosad människa på spåret!!

NEJ jag skojade sandra, det vet du. ÄRLIGT! Ingen ska dö här, speciellt inte du! Och jag gillar inte Af ugglas lika mycket som du gör.. för hon e så vrickad, att man skrattar åt henne. Verkligen typ hippe håschare.. hahaha Men ärligt S, hata mig inte, inte nu och för all framtid. Jag har dåligt samvete det lovar jag, men asså du måste ändå förstå hure känns o ba shit dubbelbokad blablabla men det ska ordna sig det lovar jag!! Jag har faksitst saknat dig,. trore eller ej haha. MEN KOMIGEN RYCK UPP DIG FÖRFAN, DET FINNS BARN I AFRIKA SOM INTE FÅR MAT, DERAS MAMMA BLEV DÖDAD OCH DE HAR INGA SYSKON FÖR DEM HAR DÖTT AV SVÄLT! du ska va glad att du inte är som dom iaf.. :(:(:(:( love you min vän..

Plus att du ahr fått mig besatt av veronica maggio.. tack daphne fallfrukt

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0