Svar på..

 Anonym om Malmoe:
Har du aldrig funderat på att din vän "N", har på ett sätt lämnat dig? Ni har varit bästa vänner föralltid och säkert pratat om att när vi blir stora ska vi göra si och så, men ändå bestämmer hon sig för att flytta med en kille hon haft i dryga ett år. Känns det inte som ett svek?
Tycker jag iaf.


Svar: Haha nej i början kände jag mig ensam och lite halvt lämnad men nu har vi kommit ännu närmare varann än vi hade förut. Jag vet att vi kommer ses ofta och prata i telefon ännu oftare så för mig är det inget problem. Det är tråkigt att du tror så, det är absolut inget svek känner jag. Utan man kan mer se det som en möjlighet att utforska sig själv och livet. Hon valde malmö, vem vet vad jag väljer sedan? Hon gav mig möjligheten att uppleva malmö på ett helt annat sätt och vem vet vart jag beger mig när jag hittat mitt "kall". Trevligt att du kommenterade iallafall och hoppas du fått svar på dina frågor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0