Uppdatering typ

Jahaja, uppdateringsdags då. Idag lagade jag Crepes till hela familjen åhh vad duktig jag var. De va fyllda med biff, paprika och lök och sedan massor av vitlök och tstatziki eller tzatsiki eller hur man stavar. Sedan var de toppade med riven ost och låg i ugnen i en kvar så de blev lite krispiga. Det va aaas gott iaf, det tyckte alla andra med. Men nu e jag proppmätt och orkar typ inte ens skriva. Jag fotade lite under måltiden så ni skulle få se mina vackra konstverk haha. Jag hittade en bild på mig fråni höstas typ när ja tog körkort någon gång. Mamma paparazzade i bilen. För att upplysa er om en sak så skaa ni INTE, jag upprepar.. INTE glo på min dubbelhaka hahahah fetto som man är. Men jag har kommit på några bra saker man kan säga om man e tjock.

"Tjock o glad med kexchoklad"
"Lite fett skyddar mot kyla"
"Hellre för mycket än för lite"
"Go o rund i varje stund"

de kom ajg på alldeles själv.. bra va.-.- tjingeling






Glömde säga att jag fotade pappas njurstenar.. de ligger här i en burk och glor.. Fyfan va hemska de e.. helt stora och vassa.. Pappa berättade att urinledarna är typ 2 mm breda och att njurstenarna är typ 5mm. Fatta hur det måste typ rispa upp hela insidan av kroppen typ fatta smärtan.. men ajja coolt att jag fick med dom på bild iallafall.. peace out ..

Kommentarer
Postat av: la m

langa recepteeeeeeeeet dude såg skit gott ut

2009-03-07 @ 13:08:11
Postat av: Emilia

Hahah asså receptet till självaste "brödet" hitta ja på googlebara och innehållet gjorde ja av fantasin bara de blev cok gott bror hahaha :D

2009-03-07 @ 20:51:13
URL: http://demilia.blogg.se/
Postat av: marychain

jädra kärring smyg använder du min kepa haha ne d elungt men skulle gärna vija ha tillbacka den och mna kläningar du låna , vill använda

speciellt KEPAN när jag har dålig hår dag som e ala dagar i veckan

2009-03-08 @ 20:23:35
URL: http://marychain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0