En dokumentär

Igår glodde jag på en dokumentär om blondiner. den hette typ "Blonde mystique". Fan vad arg jag blev,. de snackade om att blonda brudar får så mycket mer uppmärksamhet och att det är "inne" att vara blond och att blondiner har roligare.
Fuck detdär! De sa typ att "man upplever en helt annan känsla om man är blond" . Och att om man är ett gäng tjejer så är det alltid den blonda som får mest uppmärksamhet. BULLSHIT!

Whatta fuck jaoooo, vad har hänt me situationen? Den är sjuk. Och att man är mer naughty girl om man är blond. wtf? blond som brunett, vem bryr sig. PALLA ENS GÖRA DOKUMENTÄR OM DET! idioter..

så sarom typ "vem vill inte vara blond?" man ba ehh jag typ? herre min gud,. att jag ens lägger min energi på att skriva om dokumentären?

Från början var cleopatra, Jungfru maria och Eva (eva o adam) brunetter, men sedan började man avbilda dem som blondiner? WTF? VARFÖR? ¨

orrar hela bunten. stick 

 

Kommentarer
Postat av: petter

Rött är det nya blonda!!!

2009-05-02 @ 23:39:58
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: nattiyyyy

AHhahha du har rätt fan. Hårfärgen som känns bäst på persnen är bäst! fan orre.

Hhaha vet att jag sålde den men ja ångrar mig inte hahha

2009-05-02 @ 23:47:42
URL: http://onathalie.blogg.se/
Postat av: fröken elin

aaa visst är det sköjj, man kan göra det jämt 8) åså släcker man törsten så bra 8)



jag färga mitt hår blont en gång. jag hade nog det tråkigare plus att jag inte fick varken mer eller mindre uppmärksamhet:P vem bryr sig om sånt liksom. ddaaaahhhhh

2009-05-03 @ 01:24:37
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Mr T

de är sent ute , finns ny färg nu och de är utstråling ( rött bl.a ) :)

2009-05-03 @ 03:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0