.



Det bästa med sommaren är fan uteserveringarna! Kicka en cigg o en bira på samma gång o ba njuta av solen, snacka massa skit o ba glo. Fyfan vad jag älskar den människan som uppfann uteserveringar, och mjukisbyxor, leggings och vaseline (återigen). OCH datorn.. och massa andra grejer som jag itne orkar skriva om. Jag känner att jag börjar komma ur min depp period men vet inte ritkigt, har prov imorn om demografi harinte studerat ett piss. Depressionen kanske kommer tillbaka imonr, hoppas EJ! min vän har typ hoppat av kursen, det är deprimerande! Men äsch jag har andra vänner, eller har jag???? hoppas att S ringer snart,. vi ska nog cruusa med bilen idag.. Och lyssna på 90tals låtar hihi

piz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0