hehe

Läste Paulinas blogg och blev lite arg, Hon svarar på läsarnas frågor/påståenden i ett inlägg,.

"Om du skulle tvingas ha tandställning ? Jag skulle nog behöva det egentligen, ganska mkt ! Men jag vägrar, det finns inget fulare. Isf så är min glugg rätt charmig ! It´s me !!"

Visst jag förstår att hon tycker att hennes glugg är charmig men man behöver väl fan inte uttrycka sig att tandställning typ är det fulaste som finns. Jag tycker det kan vara charmigt. På Darin t.ex. Eller på min vän N när hon hade det förut, och på många andra människor. Blir bara irriterad.



whatever, jag känner att jag är uppe lite väl tidigt så kanske ska ta o lägga mig igen eller bara gå ut o göra nåt kul, sisådär 8.14 på morronen. hehe jadu vad finns det att göra då liksom. Det enda som är öppet e typ vårdcentralerna och ica, kanske ska ta o titta förbi? Idag ska vi äta grillat till middag. Ska paparazza o visa sen mihih. Glömde berätta att i onsdags fyllde min kära väninna Terese aka moder teresa år, 20 barre! Jag grattade henne med hela "ja må du leva" -sången. I sådär morgonrösten haha,. Men ja, imorgon ska vi kalasa hos henne med släkt o vänner! Det ska bli trevligt,.

för övrigt så känns det bra, solen skiner, hunden sover.

Puss o hej .. bilder i förra inlägget e så rolig. glo bara på ungens fejja! haahhahah

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, oj då! ja, då kanske det var tur att vi inte fick se ;)

2009-05-29 @ 09:12:35
URL: http://izabellsoderlund.blogg.se/
Postat av: Petter

Vafan gör du uppe såhär tidigt om du är ledig!?? Skärpning Emilia!

Tandställning är gulligt!

2009-05-29 @ 09:44:17
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0