jaja

Jag har inte uppdaterat p åår o dar för ja har varit med Leo. Men iaf, vi har inte gjort ett piss bara legat ute o glott i solen  typ. Han e skitjobbig har bitit mig överallt ja känner mig som ett rivjärn. inte kul. Sen kollade jag på hundtricket o ba AHA smart linus o micke!! Men han är ju trots allt min bebis,.

äää sen är jag sjukskriven faktist, fick nån ledinlammation i pekfingret så det blev stort som en chorizo korv.. gjorde skit ont fick åka till jourmottagningen och dom skrev ut penicellin. KUUUUUUUL SOM FAN 10dagar ba heheheh TACK!

Mm, sånt e livet. Sen gjort jag ett quiz p åfacebook bara för skojs skull.

VILKEN TYP AV DROG PASSAR DIG BÄST?

SVAR: Nikotin är den drog som passar dig bäst. För dig som vill bli socialt accepterad! .. osv osv.

Wtf tänkte jag, socialt accepterad? Visst jag röker men vad fan har det med mitt sociala accepterande o göra?
Stöööööört iaf, inte för att jag tror på sånt där skit!

JAG HAR INTE KUNNAT UMGÅS MED MINA KÄRA VÄNNER PÅ ÅR OCH DAGAR! HATA MIG INTE JAG SAKNAR ER SOM FUCKGIN GURKMEJA MEN JAG  HAR INGEN SOM KAN PASSA VOVVEN!!!!!! MISS YOU ALL,......................

MARGAJKA!

Salut

Kommentarer
Postat av: K

Ta med dig hunden när du träffar dom?

Passa på nu när vädret är naaaaaaajs!

2009-05-26 @ 15:02:47
Postat av: demilia

Jag vet K, söt du e haha vädret e riktigt najs men imorn komemre regna

2009-05-26 @ 17:49:06
URL: http://demilia.blogg.se/
Postat av: K

Skit i vädret vafan, finns inget dåligt väder.. bara dåliga kläder.. Haha ;D Äh men vafan, styr upp nått allihopa ni som umgås o flippa :)

2009-05-27 @ 00:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0