Jävla försäljare!

Idag vaknade jag kl 06:50, av mig själv, lite halvseg i huvudet,. Gick upp o tog en gurk/paprika macka. Sen bestämde jag mig för att åka till jobbet o chilla livet ur mig. Men när jag väl satt i bilen kom jag på att jag glömt mina ryg hemma., så ja bestämde mig för att åka till OKQ8 för att köpa nya, orkade inte åka tillbaka.

Kassörskan: Hej hej
Jag: Hej, haru LM blå eller? Korta alltså?
Hon: Ja men visst har jag det, (började babbla om vädret)
Jag: (ganska trött) Jaa, precis, mm aa mm jaa
Hon: Gud va kul att du har körkort, du som är så ung! Grattis!
Jag: Jaa tack, det va ett år sedan i september. *ler*
Hon: Ja, skönt att sommaren är här snart, förresten har du någon tändare?
Jag: (har 4st tändare i väskan) Njae, det har jag inte.
Hon: Men köp domhär för 9kr dom e skitbra! Jag lovar!
Jag: Okej aa men det blir bra, ta en röd!
Hon: EN RÖD! FÖR KÄRLEKEN VA?
Jag: Hehe mm typ

VARFÖR KÖPTE JAG EN TÄNDARE, hon va för trevlig så jag kunte ine säga nej.. satan!
ska undvika att åka dit !


Kommentarer
Postat av: Petter

Var det för kärleken eller ljög du!?

2009-05-15 @ 11:17:07
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Petter

Bra gjort! Jag vill ha en röd tändare! För kärleken! Kanske, eller ljuger jag också? hmm..

2009-05-15 @ 11:34:37
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0