Nehene




Näe då! Nu har jag bestämt mig! Ska fan inte bry mig så mycket om vissa människor! Fan ta er i helvetet! Min mobil suger orm-penis btw. Går inte att ringa till den, och smsen kommer några timmar senare så alla vet! Jag fick trehundra riksdaler idag av Lollo och hennes mamma. Aw, de ska jag ha när vi ska grilla! Saknar Lollo skit mkt för fan! Så jävla kul o ses efter hundra år! Men grilldagen kommer snart, och då jävlar! Och jag ska fan googla på hur man får ökat självförtroende och självkänsla, sen BAM ska ni se mig komma ur mitt skal och vara den gamla Emilia. I hope iallafall! Nu ska jag gå igenom fas 1, att ringa samtalen till mina vänner o fråga om de vill hitta på något. Ett öb! Första samtalet på G nu..

Jag - (väntar spänt på svar)
Hon - (*abbontenen du söker kan inte nås för tillfället*)
Jag ringde ca 6 gånger till, desperat som jag är fick jag inget svar. Slutade med ett sms: "Svara då"

Jag ringer igen om ett tag, Hon brukar inte svara i mobilen så ofta, hon brukar inte ha den bredvid sig. Eller ignorerar hon mitt samtal? Sitter hon med värsta flinet o tittar på när det står Emilia mob som ringer., LUGN, hon svarar på smset snart! eller?

Efter 10 min..

Sms - "Aa jag såg nu"

Jag ringer ytterligare en gång.. Och vårat samtal resulterade i detta, lite förkortat då.
Minns inte alla detaljer men typ såhär vart det;

Jag - Hej vad gör du?
Hon - Inget kollar på tv.
Jag - Okej vill du ses sen?
Hon - Aa kanske, senare, smsa mig.
Jag - När? typ när? 7 eller?
Hon - 7 halv 8
Jag - Okej, aa bästa
Hon - Aa
Jag- Men vill du gå ses eller?
Hon- Jaa
Jag- Okej vi hörs
Hon - Ajd cao
Jag- Cao

Jag har lite konstiga aningar och känslor i kroppen. Jag vet att jag är konstig, men hoppas hon inte är sur, Hon är min skrattvän min hjärtevän min gråtvän. Behöver henne. Hoppas hon läser detta.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

ska bli såå kul å grilla :d jag längtar:D:D:D:D

2009-05-26 @ 18:08:55
URL: http://blondingullan.blogg.se/
Postat av: margajka

hahahahahhah e du sjuk eller, ofta ajg e läck. jag blitt bara sådär fucking svikare varför kom hon aldriiiiii till varpa men de va skönt o va själv, kunda lixom lägga all min fokus på solningen. jag blev kok brun dessutom, kanske överdriver men du vet man ser att jag fått färg... du vet hur jag e med o svara på luren..

2009-05-26 @ 23:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0