nervös

har ni någongång fått en nervös känsla i magen, en positiv nervös känsla? Fast ingenting egentilgen ska hända eller har hänt? Den bara sitter där som fjärilar i magen och man blir alldeles svettig o rastlös. JUST SÅ KÄNNRE JAG NU! skitjobbigt,. Mitt hjärta går i 125 slag per minut har jag räknat ut, undra om ja har tagit överdos av magkatarr medicinen igen.. nej fan de ha jag inte.. de e nåt konstigt. Jag vill ut o springa o skrika av mig, på ett positivt sätt.. finns det?

jag är inget måndagsbarn, men kanske ska bli.

jag saknar Nathalie som en jävla gris,. du vet att jag älskar dig och vad som än händer är jag här blablabla o altl sånt.. behöve rinte nes säga för du vet redan.. all min kärlek till dig syster.

Kommentarer
Postat av: Petter

Skogsmulle? Vilken skoj? Jag kommer också!

Maggio tröttnar man aldrig på!!! Aldrig!!!

2009-05-03 @ 20:35:35
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0