Psykotisk

Jag grät nyss i badkaret igen, åhh va härlig känsla, ba få ut all gråt som man har hållt inom sig i hundra år. Jag har hamnat i en psykotisk period av mitt liv tror jag. Jag vill stänga in mig från allt och alla och har känt såhär ett tag. vafan asså, jag e nog störd.. fast roligt störd. inte sådär störd så man sitter i ett hörn o gungar o pratar me sig själv. Utan störd ¨på ett stört sätt. jag vill byta nummer igen . Jag vill bli random, jag vill känna ingen och ingen ska känna mig. Jag vill flytta.. någonstans, typ till en by utanför luleå eller något. kiruna kanske., eller någon håla i småland o bli bonde.. Ha sex i en höstack me någon som kallas Micke som jobbar som bonde. fast iofs är jag allergisk mot hö, så det skulle inte heller gå. Isåfall vill jag till norrland o dricka norrlandsguld me grabbarna från tv. O bara va... bara va...

jag har krupit ner i min pyjamas ska nog sitta o gråta med mamma nu,. hörs lejter alligejter ohoj oboy heheheheh

tänkte lägga upp en skit glad gubbe bara för att..BARA FÖR ATT!




tror han heter peter.. hitta honom på google när man söker på glad man tror jag..
hehehehe

Kommentarer
Postat av: random

om du inte vill att någon ska känna dig, du byter nummer osv, du vill bli anonym.



stäng din blogg då, så slipper folk plågas av ditt skitsnack, skaffa en bok o skriv i den för dig själv.



fan gå va trött på livet för dig själv.

" psykotisk period" ,

2009-05-04 @ 13:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0