RELEASEPARTY!!

Igår var det releaseparty för MIN glass! Mcflurry marängswiss!

Självklart åkte jag till min Mcdonalds restaurang och åt återigen massor av denna glass!
VILKEN NOSTALGIKÄNSLA!!

Oj oj vad jag har längtat tills detta datum. TACK J på HK! Verkligen., har väntat sedan
förra året!! Äntligen äntligen, OM NI INTE HAR SMAKAT DEN MÅSTE NI GÖRA DET!

Minimaränger blandade med bananchokladsås och glass! Helvetesgott må ja säga.
Sommarens favorit, verkligen! En glass man aldrig tröttnar på om man gillar sött, choklad och framför allt glass!

Var tvungen att smsa J och tacka så mkt för att han fixade in den på marknaden. Han svarade med smileys och sa
att han saknade mig, undrade om jag hade slutat! Men förihelvete nej! jag är back on track i Juni..´

bilden är googlad,. har sålt min mobilkamera kunde inte ta någon bild som passade haahah :D

så det blev en marängsviss bild och en ful mcflurry.. men ääsh ni fattar konceptet.. eller vare heter..



Kommentarer
Postat av: Petter

Åh är det sant!? Måste fan smaka den, marängsviss är lite utav min grej faktiskt!

2009-05-05 @ 23:31:42
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0