Space

Idag när jag blev väckt av S, blev jag sugen på TE! fast inte random te.. såsom lipton blabla såntdär äckligt vanligt te. Utan jag hade en sparkle i mig att experimentera fram ett nytt te!

Jag såg omkring mig för det bästa man kunde använda för att göra gott te. Letade i krydd hyllan men fan heller att man ska göra te av typ curry, timjan och rosmarin. Vad fan, jag som va sugen på te. Men just då uppenbarade sig en ask LÄKEROL SALVI. Den bara stod o tittade på mig på spisen. Den ville ha mig!!!!!

Självklart droppade jag ner två pluppar i mitt te vatten, rörde o rörde om.. men de vägrade smälta! Fan då,. då tog ja upp dom och la dom i munnen, tog vanligt varmt te vatten o blandade i munnen. Typ som när man blandar oboy i munnen. Först oboy sen mjölk.

Det blev faktist rätt gott. fast samtidigt inte, smakade lite hostmedicin / läkerolsalvi te hihihi me nde eskit roligt o pröva nya experiment grejer. Jag har provat att lägga i apelsiner i mitt te.. asså bokstavligen apelsinklyftor.. de blir .. SMAKRIKT"!

tack för mig


Kommentarer
Postat av: Petter

Så jävla påhittigt!

2009-05-08 @ 15:24:53
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin bakgrund på bloggen tjejen :)

2009-05-08 @ 16:45:46
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: s

bror kommer du ihåg när vi rökte te? hahahahhaahahhahahahjhhahajhahaj

2009-05-12 @ 23:04:22
Postat av: Anonym

bror kommer du ihåg när vi rökte te? hahahahhaahahhahahahjhhahajhahaj

2009-05-12 @ 23:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0