tänkte vara lite normal för en gångs skull o döpa detta inlägg till BILDER och skriva som en normal människa.

  
 
 

Ja detta var våran dag på Snaps. Det var soligt och trevligt! Tess fick bara vara med på en bild för hon fotografen! På sista bilden kör jag tummen upp. 4 av 5 toasts! BENJAMIN! Gud, det där va inte det minsta normalt! Jag tror inte jag kan vara normal. Och med normal menar jag sådär allmänt vardaglig. Jag får ryck ibland, thats it! Men åter till ämnet! Vi hade skitroligt på snaps.

Jag tänker inte skriva om gårdagen, Eurovision song contest! Det får ni läsa om i andra bloggar! Så jävla ruttet, men nästa år blir det en tripp till norge iallafall! Tack för mig ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: mikelllaaaaa

hahahahha nu ser jag att brillorna var fööör högt upp hahah speciellt första bilden knas riket emsut

2009-05-17 @ 20:08:24
Postat av: demilia

haahahahaah

2009-05-17 @ 20:41:06
URL: http://demilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0