091103

Åså vare november, jag gjorde nåt kul idag. Gick med i gruppen "VI som är Hahahah-horor!" på facebook. Jag skrattade så mycket o kände igen mig i grupp beskrivningen, så jag kände mig faktist illa tvungen att gå med. Kändes som att just den gruppen talade till mig på något övernaturligt sätt. Det kändes sååå "jag".

Allmän info

Namn:
VI som är Hahahah-horor!
Beskrivning:
Har du någonsin kommit på dig själv med att skriva haha då något inte ens är roligt? ja då är du en hahah-hora, svårare än så är det inte!
Öppet:
Allt innehåll är offentligt.
_________________________

Men ja verkligen, jag hahaha-ar hela tiden även fast jag sitter med stenansiktet framför datorn, typ någon skriver, "jag åt köttbullar och makaroner till middag" jag -"hahah okej gott" .. ????? varför haha? skrattar jag ens? nej. är det kul med köttbullar ? nejjjjjjjjjj hahahha-hora punkt slut


Kommentarer
Postat av: petter

jag HATAR såna människor!!! Sitt inte och skriv "haha" om ni inte tycker det man skriver är kul förihelvete!!!



hej!

2009-11-03 @ 18:15:49
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: vicky

jävla hahahhahahahahaha- hora

varje gång jag läser din blogg så är det alltid något som är kul, jävla emiliaaa

2009-11-05 @ 19:30:23
URL: http://carpediieem.blogg.se/
Postat av: vicky

jävla hahahhahahahahaha- hora

varje gång jag läser din blogg så är det alltid något som är kul, jävla emiliaaa

2009-11-05 @ 19:30:27
URL: http://carpediieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0