091104

Idag var jag hos vårdcentralen för 4e gången denna månad. De klämde, kände och lyssnade. Imorgon ska jag lämna massa prover och samtidigt ta en skiktröntgen på bröstkorg och lungor. Äntligen någonting som händer. Äntligen någon sorts utredning, för jag orkar inte må såhär dåligt längre! Ligger hemma och vrider och vänder mig om nätterna pga smärtan och på dagarna orkar jag inte göra någonting men jobbar ändå och blir ännu värre. För jag kan inte söka sjukledigt om jag inte har någon dokumenterad sjukdom. Det har jag ju inte fått av läkarna, ingenting. Man ba tack! Men äntligen, Hengameh som hon heter, läkaren, så har du fattat att det är något fel på mig. Nu är klagoinlägget över. Och nu till något mer intressant!

ICA JERRY!!!

Jag surfade lite på nätet och på facebook blev jag inbjuden till att gå med i gruppen "Ica-Jerry". Stort fan som jag är, tackade jag självklart JA! När jag gick in på gruppens sida, såg jag till min förvånan att Ica Jerry har en hemsida. Alltså inte ica jerry himself utan nån som gjort en hemsida. ICA JERRY ! Direkt klickade jag mig in på den sida och såg till min glada förvåning att man kunde beställa T-shirts, väskor, muggar med citat på som t.ex. I LOVE ICA JERRY, HAR DU ALDIRG SETT EN PRAKTIKANT FÖRUT?, ULF DU FÅR INTE SKYLLA PÅ PRAKTIKANTEN... o fler av hans citat en aning patetiskt, men jag MÅSTE ha en, så jag ska klicka hem en sådan senare ikväll.



Kommentarer
Postat av: petter

Jag har ALLTID trott att det är något fel på dig! :)



Köp en tshirt åt mig också!

2009-11-04 @ 20:59:45
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Patrik

Du skulle klicka hem en sån här istället.. bra mycket tuffare. :D



http://www.zamboka.se/premade/premade_micajerrybt.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0