091124

Imorgon är det den efterlängtade löningen, woho! Hata skitpengar som inte räcker nånstans man bara köper onödiga saker!!! Men iaf, har inte bloggination på länge, vet inte varför. Livet har sugit men inte längre. Jag skrapade fram lite bilder från kameran, från bl.a. helgen då vi drack lite cider i Jamaica. Eller säger man på Jamaica? Ja, vi kom till ett wannabe-Jamaica-ställe. Med bara ganjamän och rastafaris. Och sen i fem minuter var jag lesbisk. Men iaf,. Såg att jag blivit orangehårig igen! Jävla sämsta wella hårfärg som inte håller. OCH NEJ DET VAR INTE TONING! Jag ska få merre snart tror det e därför jag har lite adhd!

 

Jag träffade min vän på tunnelbanan. ehh


Kommentarer
Postat av: Sonia

äre där lisson?

2009-11-24 @ 11:38:09
URL: http://lauradarosa.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin du är emsi

2009-11-24 @ 17:36:48
Postat av: petter

Det där är ingen vän, det är ett RAGG!!

2009-11-24 @ 22:37:01
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0