091001

Dålig uppdatering! (men har ej haft något spec att uppdatera om)
_____________________________

Jahaja, kräftskiva har jag haft. Riktigt lyckat. Jag och Tess var the hostes och stod för paj, dricka o kräftor. Riktigt härligt. Jag vart lite drunkad men inte så farligt. Sen åkte vi taxi hem. Vill bara att det ska vara kräftskiva varje dag! Så himla mysigt att samlas alla tjejer och sitta o snacka skit. Vi hinner inte ses så ofta nu för alla är på olika håll hela tiden! Vi borde ha en helg i månaden då alla gör något. Nästa gång ska det bli disco-öl-(ev. mat?)-bowling tror jag. Inte säker än! Men det ser jag också fram emot!
__________________________________

Jag har lärt Leo kommandot "Skall". Han är min favoritpojke!
__________________________________

Idag äre premiär för Greys Anatomy!!!!! Snacka om att jag kommer isolera mig från omvärlden o bara sitta o glo o ingenting, absolut ingenting ska få störa! så om jag inte svarar på mobilen mellan 21.00-22.00 så vet ni varför.
__________________________________

en tråkig nyhet för alla er Emilia-älskare är att jag blivit sjuk. Antagligen influensa. DOCK inte svin influensa! tror jag, ska till läkaren imorn o få det konstaterat har jag bestämt. Men om jag nu har svin influensan. Vad gör man då? Jaja men iallafall sen har jag städat mitt rum för första gången på 7 månader (ungefär). Nu e det jättefint. Ska ta bilder o visa sen! Puss kalas hejrå
__________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0