091003

Igår bakade jag scones och drack 1 liter te. Dom blev skitbra jag kanske borde öppna ett scones-bageri. Man kan ju faktist inte köpa scones någonstans i någon affär. Smartva!



_________________________________________

Idag äre kräftskiva hos min väninna. Pinsamt, kommer jag där som en inbjudare! Sorry glömde säga att det är en familjekräftskiva/födelsedagsfest. yata yata yata
och min outfit är.. slängde på mig samma gamla trasa som jag hade sist. Den med rosa rosett. Mina skor måste klackas om så jag drar väl dit i converse elle rnåt annat supersexigt porraktigt. yeah right

________


Kommentarer
Postat av: M-B SUPPORTER

du borde spana in mulattobee.blogg.se

tjejernas favorit bloggare

2009-10-05 @ 22:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0