091011

  OBS!  !!!!väldigt onödigt tidsfördriv!!!!

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Jaaa
Något husdjur : Ja, blandras hund/lejon.
Någon favoriträtt : Typ all grekisk mat
Någon flick/pojkvän : några st hehe not
Några framtidsplaner : Inte än, kanske gifta mig rikt
Någon sjukdom : Säkert många.
Gymkort : Om jag hade ork
Duschat idag : Nej badat
Någon kompis som snarkar : hund-lejonet
Något beroende : Det ska vi inte ens gå in på

VEM ? ..
Vill du ringa : Gud o kolla om han finns
Delar du mest minnen med : N
Längtar du mest efter : Just nu, N
Stör du dig på : Alla nästan
Gosar du med : Min mobil
Lagar mat : micron
Diskar : diskmaskinen

VILKEN ? ..
Tidning läser du : SOLO, veckorevyn blabla
Buss åker du oftast : Jag tar bilen hiihhi
Stad är du uppväxt i : Stokhålm

VAD ? ..
Gör du nu :
Den här listan
Har du på dig nu : Mjukiskläder
Har du för smink idag : crack
Äger du för skor : minns inte
Har du för storlek i skor : 37-38
Läser du för bok : ingen
Ska du göra nu : typ värma mat i micron


Kommentarer
Postat av: petter

Åh, blev typ lite kär i dig efter denna lista! Kanske!



11dagar säger du! Låter ju tokskönt, är nog avundsjuk tror jag minsan!

2009-10-11 @ 23:26:44
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0