091019

Ferrebilder med orange hår och alkohol inblandat.









..and thats it. Nu ligger jag i sängen o funderar på vad jag kan ha för sjukdom eftersom jag aldrig blir frisk. Säkert inbillningssjuk, som gör att jag fortfarande är sjuk. Undra om jag blir frisk om jag inbillar mig att jag är frisk? Konstigt nog kan det säkert fungera. Men jag väntar på att N ska svara på mitt jäääättelånga mail. Förresten så älskar jag ICA-Jerry, hur underbar är inte han! Jag blir så glad inombords varje gång jag ser honom. Lite kaxigt sådär "Vad glor ni på, har ni aldrig sett en praktikant förut?!"

mwah

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej där :)

Tänkte berätta att jag har en liten outlet där jag säljer mycket saker väldigt billigt just nu.. Allt från skor, kläder till accessoarer.. Ta dig gärna en titt och lägg en kommentar fall du är intresserad av något så hör jag av mig så snart jag kan så tar vi och fixar de :)



Direkt adress till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



KRAM, Mvh lisette

2009-10-20 @ 13:45:58
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Sonia

hahahaha skön du e, undrar än idag om det verkligen va lusinee

2009-10-25 @ 14:05:16
URL: http://lauradarosa.blogg.se/
Postat av: petter

Jerry är min idol faktiskt! Skyll inte på praktikanten!



Va mycket alkohol förresten, men det är ingen ursäkt! Blogga nu!!

2009-10-26 @ 23:32:17
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0