091029

Long time no see, har jobbat, vart sjuk och sovit o lalala. Men alltså helt jävla ärligt, när ska jag bli frisk. Nu har det gått över 4 veckor sen jag blev sjuk. Det e för jävligt, jävla skit kalla land som gör att man blir förkyld på hösten. Det som hänt är; Fortfarande älskar jag ICA-Jerry! Gjorde ett försök att färga håret brunt, blev mörkorange! Pengarna är slut, Klackarna måste klackas om, På fredag är det kalas först hos mig sen drar vi ut ett tjejgäng någonstans, Bilder kommer snart säkert måste bara fota nånting intressant.

Har tänkt på att jag är kanske en jättetråkig människa eftersom ja inte träffar nån kille. Alla i min omgivning har män omkring sig. Fast jag kanske utstrålar "LÅT MIG VA FÖRIHELVETE". vafan vet jag men ja vet inte asså. Ska fan börja ragga. En gång blev ja medlem i match.com, spraydate och happypancake!!!!!!!!!!!!!!! lågt sickan asså!!! Men till tjejerna: om ni har nån klänning eller nåt o låna mig på freda så hör av er för jag e fattig som fan o har inge kläder allsssssssssss

pussorakm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0