090911

Mjo, så var det 8 år sedan World trade center olyckan. Minns den dagen i detalj! Hemskt! Oj vad alla sörjde. Fint att de läste upp namnen på alla döda idag, och hade tyst minut o så i USA. Idag åker jag till landet borti fjärran, landstället alltså! Som ligger mitt i skogen utan någonsomhelst kontakt med omvärlden! Men herrejises vad skönt det ska bli! O bara komma bort från omvärlden o bara vara.

Intressant:

Igår var jag på valpkursen och då märkte jag till förvåning att reklamtjejen går i min grupp med sin vovve. Reklamtjejen e hon som sjunger "
Du tror väl att min ensamhet e värst nanan, förklara snälla så att jag förstår, varför ni tystnar när jag kommer o ni skrattar när jag går, säg varför det måste vara jaaaag som har ryggen upp mot väggen anannaananan" aa men hon va där iallafall, ja ba åh cooooolt!

Idag när jag jobbade kom Harald Treutiger o beställde av mig med en vän, ja ba ååh coooolt! fast ja sa inget vare sej till reklamtjejen eller harald. Men roligt sådär action i vardagen! Tjingeling!








hihihihihihi


Kommentarer
Postat av: petter

Harald är fan min idol, vi skulle ju dejta imorrn?!

2009-09-11 @ 17:26:33
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Stina

Häftigt att du såg henne!! :)



Jag minns inte alls vad jag gjorde då den dagen :(

2009-09-12 @ 11:26:34
URL: http://stiinen.blogg.se/
Postat av: petter

Jadå, en bloggläsare faktiskt! ;)



Åh, spindelleder hatar jag. Mina hjulshus hade rostat bort helt typ, men han verkade skita i det! Orkar väl fan inte börja mecka nu heller, ska ju sälja skiten! Vill du köpa den förresten?



Men du, DEJT!?

2009-09-12 @ 17:50:40
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0