090917

Omajgard jag glömde berätta att JAG, för mina egna pengar, för första gången i mitt liv köpte tidningen SITUATION STOCKHOLM! Jag va bara tvungen, jag kände att jag aldrig gjort nåt gott för mänskligheten, Så utanför City Gross Kungens Kurva köpte jag en tidning av en hemlös man.

!!!!Han blev så glad att han kysste (slickade) min hand. Jag blev rädd för sjukdomar (paranoid som jag är för svininfluensan o dyl.) och sa varsågod flera gånger och lyckades dra bort min hand och kuta till bilen!!!!!

puuh, vågar man köpa en sån tidning igen, undra om det kanske går lite längre än hand-slick nästa gång? Nej men fan va elak ja är, han kanske bara ville va snäll.. sådär smutsig i fejjan orakad o slitna kläder. Gullig man iallafall. Han såg ut typ som han här nere!





Idag har jag fittskit valpkurs och leo kommer facka systemet som vanligt o göra så ja gråter mig till döds. men aja de e bara o bita ihop. jag hade "läxa" också, som jag givetvis inte gjort heheheh smart emilia heheh
holla back later alligater.. btw dedär me Sanja e över nu. Hon flyttade till Norsborg med hennes flickväns pojkvän så vi behöver inte se henne mer. yes man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0