090923

Ja, måndagens händelser:

-
Jag var på väg till jobbet, åkte kommunalt eftersom fajjen tog bilen. Hade arbetskläder på mig. Dvs Vit skjorta, svarta byxor, o svart väst o svart slips! Jag går på o visar mitt åkkort, (som jag köpt på reducerat pris fast jag egentligen inte får, så det e nojigt varje gång jag ska visa åkkortet). Men iallafall!

Då säger busschaufförskvinnan: -"Nej men oj, jobbar du också för SL?" 
Jag svarar med frågande ansikte "Nej ehm, det gör jag inte?"
Hon säger:"Jag vad festligt att vi har likadana kläder på oss!"
Jag säger JÄTTEGENERAT: "Eh, okej dethär emina arbetskläder"

Jag märker hur alla i bussen glor så jag tittar ner i golvet och går o sätter mig längst bak i bussen! INTE ROLIG HÄNDELSE! 

________________________________

Jag slutade jobbet kl 21:00 och gick mot JET-macken där fajjen skulle hämta upp mig. Det blåste som in i satans helvete så jag satte på mig min luva. (jag hade världens ruttnaste college tröja).

PLÖTSLIGT känner jag hur en bil saktar ner bakom mig och kör upp vid min vänstra sida. POLISEN!
Ena konstapeln hissar ner rutan o ropar :"Hörre du, ursäkta!"
Jag drar ner luvan och tittar jätteskrämt på polisen och får fram ett "ee aa ee?"
Polisen: "Vi är ute o letar efter en psykiskt sjuk människa som är ute o vandrar på E4an. Eftersom du drog på dig luvan såg det misstänktsamt ut!"
Jag-"ehh jaha ojrå."
Polisen- "Men det är ju inte du förståss!"
Jag- "Det kan väl inte du veta!!!"
Polisen tittar konsitgt på mig.
Jag-"Fast hoppas ni hittar rätt person då!"
 
o polisen åkte iväg. haha jag tänkte på hur patetiskt det måste ha låtit när jag ba "DET KAN VÄL INTE DU VETA" shit alltså. dum som man är haha. Nu vågar jag itne ha luva på mig längre.

________________________________

O sen eftersom det är dagarna före löning har jag samlat pantburkar o småpengar i alla väskor o byxor, för att ha råd med öl, som var jätteäcklig. Hur alkoholiserat är itne det? shit jag måste va störd i huvet.

Jag va ju hos tandläkaren i måndags. Och lagade mitt hål! Uuusch! Bedövningen satt i 5 timmar efter lagnignen. Och jag har även idag ont i käken efter alla bedövningssprutor jag fick. hemskt som ini satans helvete. Men ajajjajjaaaa på lörda ere kräftskiva mihihi fast utan kräftor ..fråga itne!

________________________________

Bilderna nedan föreställer en POLISBIL och istället för en kräfta så valde jag denna man som solat sig röd som en kräfta och han kom upp om man sökte på kräfta på google. HAHA ful som stryk är han.


  

puss o kram


Kommentarer
Postat av: petter

Höhö, va skumt av dig med luva! Vill också bli stoppad av polis sådär!

2009-09-23 @ 21:30:52
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: petter

Coolt med luva! Eller lite skumt, skummis där! Vill också bli stoppad av polisen, verkar så kul för dom verkar vara så tråkiga!

2009-09-23 @ 21:31:38
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: sonia

HAHAHAHHA dog mig igenom hela berättelsen

2009-09-24 @ 00:18:32
URL: http://lauradarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0