210110

Kom nyss hem från en hundpromenad. Lyckad i början men inte slutet. Hade ett jävligt jobbigt tjafs med granne X.. IGEN! Han ska alltid öppna fönstret en liten bit och skrika genom springan. Och jag blir lika jäkla förbannad varenda jävla gång jag ser honom!

X- Det är förbjudet att rasta hundarna här!!!
Jag- Jaha, vart är skylten? Och jag tar ju upp efter mig så vadå?
X - Det spelar ingen roll jag ska ringa Roger så fåru se!
Jag- Ja men göööör det du! (börjar gå därifrån)
X- *mumlar något*
Jag- *Vänder mig om som en fjortisbrud o ba* VA SARU??!!
X- Att jag ska fanimig sprida ut gift och skit här!
Jag- Jaha gör det så anmäler jag dig fan!

Nu e jag på dåligt humör och vill skrika ut alla fula ord jag nånsin lärt mig!!! Så peace out!













Kommentarer
Postat av: petter

Mysigt område det verkar vara!!

2010-01-25 @ 23:27:23
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Marielle

grannfejden nästa!

2010-01-26 @ 08:28:01
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0