040310

Finns nog ingen bättre ligga-hemma-o-va-sjuk-film än denna. Och ikväll kommer den, på 3an kl 21.00, Dakota Fanning e typ den tuffaste bästaste lilla skådespelerskan genom tiderna. I alla filmer hon e med gör hon värsta succen! Och självklart Brittany Murphy (rip).. Nemen denhär filmen ligger mig varmt om hjärtat. Vilken "tur" att jag är sjuk idag så att jag kan få in det rätta "moodet" för denhär filmen. Förresten så blogginationar jag från min nya MiniPC från Acer emachines. Den e super, fast jag har insett att jag måste börja använda mina glajjer varje gång ja sitter vid datan annars får jag sån oändligt jävlig huvudvärk som aldrig går över. Så I SURRENDER! Bring it on GLASÖGON! :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0