170310

Vad som hänt:

  • Såg "Snabba cash" idag med farmor, den va riksbra!
  • Tappade mitt nyköpta SL-kort, men grät lite framför pappa så han supportrade mig med ett nytt.
  • Leo har börjat äta sönder saker hemma igen, NOT COOL!
  • Drömmer konstiga drömmar, Ninni blev skjuten i könsorganet senast.
  • Våren är snart kommen, då händer det grejer. Bl.a. Min b-day (8 april)
  • Har haft halv-migrän en o en halv vecka. Det sög rikshårt!
  • Jag har klickat hem "Zumba" efter att ha tittat på reklamen hundraen ggr!
  • Jag o Sonia skulle träna Zumba men förpackningen står fortf inplastad! NOT COOL!
  • Klickade hem "Furminator" för att enkelt få bort all leos vinterpäls, fast egentligen vill jag raka honom så jag slipper allt hår överallt. Det gör mig galen, på riktigt!
  • Jag har gått i pension för dem som inte visste det! Inge röjj för mig längre, orken finns ej!
  • Anna Bergendahl vann melodifestivalen. SÅDÄR COOL!
  • N kommer hit snart, räknar ner dagarna! Ska ha välkomstfest med välkomstdrink (?)
  • Har varit på facklig utbilning i Sumpan förra veckan, de pratade i facktermer. Fattade typ 0,1%! HELT OK!
  • JAG HAR KÖPT EN MINI PC! SOM JAG SKRIVER PÅ NU! SO JÄVLA COOL!
  • Somnade med en vattenfast mascara igår, som tydligen (när jag vaknade svart i hela ansiktet) inte var ett dugg vattenfast. Sen gick den inte att tvätta bort. VATTENFAST or NOT?
... detta va alltså i snabbhet vad som hänt/gjorts under senaste, och vad som komma skall! And off I go to Solna!

The ugly truth..

 


Kommentarer
Postat av: leperfan de la mim

ååååh zumba vill också terra haha du måste berätta hur lång tid det tar tills man ser resultat feeeeeeeeeettt kul fan att man är bankrutt

2010-03-18 @ 20:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0