180310

VERY COOL! Go Astrid, Go Astrid, Go Astrid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN MILLAN, menar inte alls att spela viktipetter! Jag är bara så dålig på att svara men jag lovar att bättra mig från och med NU. Du sa att du är avis på folk för att det verkar som att dom vet exakt vart dom är på väg och att du inte är det men jag tror att ingen riktigt vet vad som händer i framtiden. Alla bara svävar runt i en ovetande bubbla. Det viktigaste tror jag är att man följer sin instinkt, gör allt man vill göra just nu när man kan.

Vi fyller år snart och jag undrar om du vill göra något ihop med mig hemma hos mig i år igen eller om du hellre vill att vi ska fira dig ute den 8de eller hur det nu blir? Saknar dig så mycket och vi måste göra zumba snart fan! Pusss <3

2010-03-18 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0