180310

Som sagt har jag berättat att jag gått i förtidspension. Men efter egna spekulationer har jag funderat. Jag har nog inte gått i pension, jag har bara inte riktigt hittat mig själv, min plats i samhället typ. Vissa av mina tjejkompisar har barn, andra pluggar, jobbar, har flyttat. Andra gör ingenting! Vad är jag? Vem är jag? I vilken "kategori" hamnar jag i? Vet inte riktigt vad jag vill, eller vart jag är på väg. Har inga betyg, känns deprimerande. Men ändå är jag ingen liten snorunge längre, man har ju växt, mentalt. Och det förvirrar mig. Som typ när man kom in i tonåren, visste inte riktigt vem man var eller vart man platsade. Så känner jag mig nu. Vill bara dra mig undan o hitta mig själv. Låt mig ha min tid, låt mig tänka fan låt mig vara ifred när jag ber om det. Jag pushar inte bort någon, utan vill bara ha tid för mig själv för att förstå varför jag ibland hanterar vissa situationer som jag gör. Kom o tänka på denna låt. Den e faktist bra om man tänker efter.

Tess säger att hon ska kasta alkohol på min dörr och spy vodka på min rullator i porten, tung asså. Jag blev nästan ung igen. Vi ska ses nästa vecka o bärsa kanske, jag hoppas iaf det! Tess e duktig hon pluggar ekonomi på södertörn (tror jag) ? eller KTH? vetefan men hon pluggar iaf. e avis.



Kommentarer
Postat av: daniel

mega fjortis

2010-03-19 @ 11:37:17
Postat av: Emilia

spiikiiikatttttttt

2010-03-19 @ 13:45:00
URL: http://demilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0