210310

Idag bröt jag ihop, på riktigt! Va ute med Leo, och han äter på allt han ser, drar i kopplet, åt alla håll. Han drog ner mig i en lerig backe precis när jag tagit värsta spa-badet. Sen slängde jag kopplet i marken och storbölade mitt på vägen, stod och skrek mot Leo som inte brydde sig ett skit. Då kom det ut en kines på en balkong och började skrika tillbaks mot mig o jag fatta ingenting men hon stod o skrek och jag skrek tillbaka att jag hade en cp hund. På något sätt tog jag mig hemåt och fortsatte gråta i sängen. Ett bra tag låg jag där och grät tills jag inte kunde andas. Jävla cp skit hor bög dag. Jag e så jävla trött på allt,. Jobbet, livet, hunden, familjen, stockholm..JA ALLT KAN SUGAAAAAAAAAAAAAAAAAA 4T+23W9T6Y<SÅFUIHVhoY78F&/(&##)&#&#/(=%&(hGUDHP


fuckkka urrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: petter

Demilia, du är bäst!! :)

2010-03-21 @ 22:48:05
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: *N

jag har gjort och känt precis som du när jag har varit ute med tyson! Har bara velat kasta honom i papperskorgen dom dagarna!!!!

2010-03-24 @ 16:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0